the day

det finns personer man stör sig på, och dagens "herregud" går till Dig.
så, efter den meningen lyder det; nog om dig!! :)

lackade något enormt på pappa idag när vi övningskörde. jag skrek så jag blev hes, bokstavligen. Så nu har jag mer ont i halsen, fuck me.
kundpasset idag gick förövrigt bra, trots att min tant till kund var ett Stone-face. Visade inga känslor, inga tycken, inga uttryck, non, ingenting! fick verkligen gå på känsla i 3 timmar. men blev success! ;)

imorgon väntar det roligheter hos alsén, för att sedan dra till palace. HOPPAS inte jag ligger kollapsad på lördagen baraaaaaaa med mer förkylning och hosta. Ska träffa min syrras pojkvän från gotland för första gången då, samt klippa honom! då måste man ju vara kry. Han pluggar förresten till arkeiolog. jag menar hallå! bra kille!
söndag? förhoppnignsvis bio med MIN ÄLSKLINNGGGGGG!


 our beginning, in sthlm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0