storshoppat :D

allesammans, jag blir glad för kommentarer, men snälla var inte anonyma : )
inte lika kul att svara då, såklart
och svar ; nej, jag ska inte på rugbyn och min mamma har fått sin "diagnos" eller vad man säger, och allt ska bli bra. Det gäller att kämpa lite bara! som för det mesta här i livet.

iaf, varit på stora shoppingrundan idag! hittade massa finit, var ett tag sen så jag är glad :D
min man hittade också lite snyggt! kul att titta killkläder faktiskt!

mysi typ stickad tjockiströja


en grön hoodi :D som alltid är bra skönt att ha nu när det är så fucking kallt

 
och en mysis halsduk! svaaag för sådana hehe

men just ja, köpte ett par bralls med kom jag på nu. Glömde bort dem bara för att jag sitter med dem på mig tihi.
Men de orkar jag inte visa.. det syns ändå typ inte hur de ser ut och sitter osv eftersom de är svarta och lite pösiga osv.
köpte även en tirre och ett linne, lite svart transparant sådär, fint!
nu ska jag äta klart och se halv åtta hos mig innan jag beger mig tilll beccis där även mandi & hanni & lindis är!
puss:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0