söndag.. fuck it, snart måndag.


happ.. imån börjar de igen. ni vet, h.e.l.v.e.t.e.t. hehe.
har precis gjort klart min försäljnings och service uppgift, där man ska räkna ut priset för en behandling på en kund. Alltså, hur mycket färgen och lotionen och t.ex. foliet kostade. Truly interesting :D ...........
mitt pris blev 235,21 kr. Gäller o vara punktlig med 21 öre ;)

och eftersom det inte finns ett piss o göra en söndag vanligtvis, så tänkte jag att jag kunde vara goodiegirl och städa mitt fruktansvärda rum. dammsuga huset kanske så mamma blir gladis när hon får komma hem. träna bort lite bullar och munkar från i fredags? heh, ja the list goes on with things to do!

och shit vad jag saknar solen och sommarn och utlandet och brunheten och ja fanimej allt som har med värme o göra!! :( är definitivt ingen vintertjej.

looove cypern



hamnen var asfin: )


och så min vackra mammitutttiii, hahah

och syster linus :)

äe nu får jag sluta sol-deppa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0