oh no .. :/

jahapp.. nu sitter man här nervös.
om ni visste anledningen skulle ni tycka att jag var världens fjantigaste.
men jag hade faktiskt typ fobi för detta när jag bodde i linsdal, alltså ett bra tag sedan men iaf.
....
...
.....
......
..........
okej da. jag bjuder på mig själv..
jag ska köpa tågbiljett, gå på tåget själv, åka 30 min, ta rätt buss till vissefjärda, åka själv i 20-25 min. förhoppningsvis känna igen stället någolunda, hoppa av på rätt ställe och BAM. framme.
men fyfan alltså haha!
jag har åkt vilse förr i mina dagar och blivit hämtad på "kalles bilverkstad" på öland och har alltid typ panik, så näe!
ingen resa jag ser fram emot(a)
men vad gör man inte för en kväll med sin pojkvän och hans mor i vissefjärda med tacos som middag :), när man inte träffat honom sen i torsdags.. :/ men det har gått bra ändå! jag som brukar sakna sönder efter en dag :D hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0