massage + julbord + grattis becca!

fan, nu sitter jag och biter på naglarna igen. VARFÖR GUD VARFÖR?!
jag som hade slutat så duktigt...

iaf, just kommit hem från julbordet med adam, mamamaria och mormor&morfar louli :) jättegott och jättetrevligt!fast man blir rätt rött på julmat och julbord så efter detta julbordet känner man ju typ att det räcker med ett för i år.

Innan idag så prövade jag på bindvävsmassage med hjälp av sugproppar typ hos en massör vid skeppsbron. Det skulle tydligen vara jättebra mot min onda ryggpunkt, och det var det väl, men det var väl inte så speciellt jäääättteeeskönt som jag hade hoppats på liksom. Fuck :D haha jag vill ha hårda mf tag verkligen, men detta blev lite halvdant.. Fick även ett frö på-plåstrat på mitt öra som sitter kvar nu med haha, det ska jag tydligen ha där i en vecka och trycka lite på för att "få cirkulation". man ba , yeah yeah right, bullshit aight man.
ne men faktiskt, jag tror inte på sånt här så mycke.. typ "trycker jag på denna punkten på foten så kommer din ländrygg sväva på moln igen wie"
men men ..

ska nu fortsätta se på Anna Anka i form!
och passa på att hälsa GRATTIS till beccis som blir hela 18 ÅR idag!!! gomman :D <3

lovilove!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhwi sötan da<3

2010-11-10 @ 07:25:23
Postat av: Anonym

/ becca, även om man fattar det på åhwiet

2010-11-10 @ 07:26:13
Postat av: sofie

haha, fattade(a) <3

2010-11-10 @ 22:35:14
URL: http://sofiefagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0