lördag

övningskörde (förhoppningsvis inte som övning snart) till sjukhuset för att hälsa på mammi, lilla fina mammi, nu vet vi felet iaf. känns bra <3
drog sen hem och åkte iväg med brossan och tränade, körde några goa magövningar och var on fire båda två ;)
sen snabba ryck hem, duschelidusch, besöka kyrkogården med pappi o simon och kolla runt på allt fint som är så upplyst! finigt. men kallt.. ajabaja vintertid
nu sitter jag här och ska cykla iväg till beccis snart tror jag, fast är lökis hihi, och jag vet att hon har gäster sen hon haft kalas idag, o vill inte riskera att komma och visa mig såhär, när de är där :D haha
så tar de säkra före de osäkra och väntar nån minut...

GRYMT KUL IGÅRKVÄLL BTW, HOS ELIN OCH PÅ PALACE!
galet bra kväll, typ den bästa på väldigt länge faktiskt :)
becca o jag ba "Nej fuckit!! den är 10 i två! vi vill fortsätta dansaaaah, oh well.. vi går till max"

så nuuuiew.. ska jag nog... fortsätta se ToyStory2 tills jag dör, för den är ju faktiskt inte bra nånstans, och låta tiden gå lite.
imån kommer addeman hem, wie! ska ligga o vänta i din säng bebis

lite bilder

bästa mamma när vi precis hade kommit fram till vårt hotellrum på cypern för ett bra tag sedan.
det var verkligen en bra resaaaa med mamma och syster!!!!!
och när vi hade anlänt till köpenhamn på vägen hem, blev lite fel, hehe dock inte vårt fel faktiskt, var ju vulkanutbrottets fel atm.

löksofie, oh well..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0