lilla herren

jahaooo, och snön tar för sig och snöar på, BLIR SÅ GLAD!!!!!!!!!! ;@

kundpasset idag var över på två röda kändes det som, jag var klar med båda klippningarna klockan 15.00 och vi slutar (egentligen 16.20) (blir ibland 16.30) (men oftast) 16.40 (brukar bli så, pga våra lärare som inte låter oss gå ;).
Det gick tydligen så fort och hastigt för mig så helt plötsligt sa jeanette (en lärare)
"sofie, andaaaas, glöm inte o andaaaas"
jag svarade: "ursäkta? va?"
hon: "jaa, du är sådär snabb nu"
jag:  "nej?"
hon:  "jo.."
jag:  "nej???"
jag kände bara HÖMMM? och sen gick jag till lilla herren igen. som förövrigt var gollig!

efter det stod jag o felle o väntade på bussen helt förgäves. Vi kunde gått och varit framme 15 min tidigare typ, oh well.
tränade lite lätt efter det, får inte reta upp hostan igen, alltså blir det ingen riktig träning fullt ut ännu.. det suger.

MEN IMÅN är det födelsedagsmiddag och födelsedagsfirande och födelsedagsfestande hos beccisssss!
oh så bra :) blir säkerligen palace efter det!


gommmmaaaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0