grattis alla pappor på fars dag!

asså fuck vad jag hatar hosta, det bara förstöööööööööööööööör!
förstör nätterna, förstör dagarna, förstör träningen, förstör............LIVSGLÄDJEN! hehe

helgen har varit bra, klippte o rullade permanent på lördagen på gymnasiemässan, var najs ändå!
drog sedan till vissefjärdis med addeman, hade en myskväll! fast var på dåligt humör... som vanligt atm märker jag. dont know why.
idag, fars dag, (grattis faaaaaaaar fagerström!<3) så har jag firat dagen hos fam.louli med jättefin middag och jordgubbstårta!

nu sitter jag i min säng och har nyss pratat massa med mamma om hur hennes helg varit osv, blir så glad när hon är glad! har även smaskat i mig mörk choklad och varma päronhalvor med after eight... mjaow!

imån? praktik igen..........................

sommarbild

bara för att sommarn är my favorite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0