FlickvänsTänk

imån drar adam till sthlm för att fixa med sitt projektarbete.
så hela torsdag, fredag, lördag, söndag är han away.
då får jag sysselsätta mig med annat!
lite tufft kanske, men skönt också ju, då kan man hinna med saker man annars glömmer, finna sig själv litegranna osv, håller inte ni långtidsflickvänner mer lite heh? (a) att egentid kan vara underbart.

torsdag blire ; umgås med beccis! och innebandy med far
fredag ; utgång :D:D:D hela skaran! eller ah, har jag räknat med iaf hehe. soffa tilda elin o anna är iaf garanterade <3
lördag ; bakisdag.. he he. kanske lira staden lite, vill ha något nytt inför skolan faktiskt. träna!
söndag ; vet inte hömmelihömm.. lär väl komma upp något förslag, allt löser sig always! och träna hihi


bilder för ett roligare inlägg.
och nu hör jag mamma säga "vi måste baka en sockerkaka, guuuuuid så gott!"
håller med hehe ..



Kommentarer
Postat av: Becca

eyhey, becca är faktiskt också garanterad.......

2010-11-03 @ 22:06:43
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/
Postat av: sofie

jaaa nuuuuu vet jag det :D:D

2010-11-04 @ 11:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0