bra film!!

varit på maxi med baby och handlat gottit och efter det har vi bara myst med min familj, sett massa bra tv och ätit det goda, och nu ser vi den BRAIGAAAAAA filmen death sentence. herreguied säger jag bara!
se se se den :)

men nu ska vi krypa i säng och imån är det skolkdags på morronen... hehe.
becca kommer nämligen inte till engelskan o jag pallar inte vara själv med massa jennyfolk.. no no.
så kommer till kundpasset, blir bra de!
slutar förtusan tidigare o allt pga rugbyn, wie :D då blire träning @ gymmet och sen innebandy på kvällen!
hurtdag! 
och sen körlektion och äckelutvecklingssamtal på fredag... tänker då fan inte sitta ensam i samma rum som min lärare. så mamma blir medtvingad.

nattti people :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du inte gå på rugbyn?

2010-11-11 @ 12:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0