valborg + helgen som gått

valborg, lyckat!
blev myyyyyyys praaaaaat snaaaaaaack drickaaaaaa efterrättttttt musikkkkkk hos amanda jonssson damen med även beccaaaa och lindaaaa!
underbart trevligt :)

på bussen var det även mycke kul när t.ex. amanda ploppade fingrarna på olämpliga ställen när jag satt i knäet på henne.. liksom ey.. KUL hehe
sedan begavs det mot okke för mig och becca för lite fest med najs folk!
det var kul :)
sedan promenix hem tsm med adam för att s.o.v.a. för o.j.s.i.n.g. vad t.r.ö.t.t. man kunde tänkas vara tihi :)

lördagen = hyrde avatar och åt gosaker med pojkvän
söndag = klippt pojkvän, solat, ska snart träna. sen drar jag till stavve
pusssnu! där var min helg
justja, sovmorgon imån också!

GREAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0