Utkast: Maj 11, 2010 haha

HEJ!!!!!!
shit vad jag saknat bloggandet denna ... vecka eller vad det blir!

idag har jag klipppt och klipppt och kliiiiiiippigt på lilla herr och damdockan så det sprättt hår något galet enorm mycket runt omkring en
har ju nämligen lite smått bråttom när det gäller vår vår/sommarkollektion!

vad har jag gjort mer idagda? joooooooo
jag har ätit midddag, vilket för övrigt var kanon gott och efterlängtat, som varje middag hehe
m-a-t-v-r-a-k
sedan plugg...
sedan spinning..
sedan styrka..
mer biff nu ("mer")
sedan en bapppelsin (apelsin) och te med honing
för att sätta sig i köket och fortsätta med samhällspluggandet
som för övrigt suger balle!
privatekonomi liksom.. ekonomi överhuvudtaget är INTE SOFIES GREJ
verkligen inte

men oj vad här babblas, jag måste börja nu ju!

imorgon blir det iaf kul med att handla med bror efter skolan

(måste det enligt vårat nya schema här hemmma, då mamma börjat på ett nytt jobb. Eller ETT TILL rättare sagt,
nu har hon både min pappas ekonomi och Smålands Motorcenter ekonomi att pyssla med, good for you mom!)

för att sedan fixa praktikplats till fredag på hm.. bergfeldts tror jag!
sedan FÖRFEST med härligt gäng hos amanda!
blir nog kul :)
kvällen kommer avslutas hos min adam hos stavvelito
PUSSSNUUUUU

shit. långt inlägg. det får jag kompensera med bilder dåda :)

(PUUUUUUUUUUUUUUH jag trodde inlägget försvann för sidan typ laggade men tur som det var fanns inlägget kvar i utkast! jippi :))


partey


galet i en bil


ja vart fan skulle vi här... kan det vart bergalokalen? think so
kul kul var det iaf!


middag hos amanda vilket var mys o trevligt!


midsommar 09, KANONNNN!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0