nytt i garderoben

lite nytt (köpt för länge sen nu dock haha) som jag inte visat ännu!
men tänkte att de kunde va.. kul


blommig byxdress. kaaan se liiite kul ut bara såhär, men med t.ex. en jeansjacka över var det rätt finigt :) tihi
kommer dock bli jobbig att ha på sig om man är väldigt kissignödig och fort vill gå på toa.
eftersom man måste ta av den helt typ hehe
aja, senare problem.


vit spets-sak , jätteskön typ och finig! köpte den på.. ja vad var det? Flash? det var iaf någon lite udda affär jag typ aldrig är inne på egentligen
Joy kanske de va tillomed.. aja!


dålig bild men hehe var svårt :D det är iaf en svart byxdress med fina kedjor på axlarna!


fast nu sitter jag i denna mys-outfit och väntar på bättre tider
rättare sagt på att klockan ska bli halv 6 då PAPPA och jag ska träna!!
pappa liksom :D ska bli så satans sött att se min lilla rulltiga pappa på nordic och träna mage osv hihi!


Kommentarer
Postat av: anna alsén ode då va

riktigt snygga kläder på en snygg tjej! thiih

2010-05-25 @ 16:37:54
Postat av: hejhej

vart har du köpt den svarta byxdressen:)?

2010-05-25 @ 21:04:58
Postat av: sofie

aw tack alsén GOSgumman :D

2010-05-25 @ 21:46:39
URL: http://sofiefagerstrom.blogg.se/
Postat av: sofie

och den svarta byxdressen är från cubus :)

och mjukisbyxorna på nästa bild från stadium, PASSAPÅ! hehe

2010-05-25 @ 21:47:27
URL: http://sofiefagerstrom.blogg.se/
Postat av: Josefine

Vart har du köpt den blommiga byxdressen? supersöt :)

2010-05-27 @ 16:41:48
Postat av: Anonym

den är från cubus den med tihi! 249:-

2010-05-28 @ 09:37:42
URL: http://sofiefagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0