MARIA MONTAZAMI snart på G

hemma : )
skönt som fan
varit en hektiskt dag, eller ah, kväll iaf hehe

var i skolan som sagt och övade på docksatan, blev bara en övning på uppsättningsdockan
för jag orkade inte mer -_-
jag klippte amanda ist hihi


ändrade förresten designen för jag tyckte den andra typ sög faktiskt
gör säkert den här med men, ÄH jag orkar seriöst inte bry mig längre
det får gå som det går : )
gick sedan med amanda till becca, men det var inget långvarigt utan mest för att säga hej till sömntutan becca : )

sedan har jag varit på stan med louli, hittade mammis present (god)
en blus till mig och ett linne : )

SEDAN gott folk, gick jag på ett bodypump pass vilket inte är speciellt jobbigt
men, ojojjojojjjjj vad det var DESTO jobbigare på passet efter, nämligen
spinning med pulsklocka, intervall!
asså helt seriöst, jag anser faktiskt mig själv ha rätt bra kondition.. utan att verka mallig eller så, för jag tränar ju typ varje dag.
men detta, jag trodde jag skulle dö :o
så satans kämpigt!!
men ah, kändes så jävla skönt efteråt iaf.
speciellt då man sedan gick raka vägen in till solariuet och somnade.

nu säger jag HEJA MARIA MONTAZAMI som snart börjar på tvn : D : D : D : D


dagens face

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0