helgen!

var ute och brummade med papi och adam igår!
vi fick både köra pappas nya mercedes

(metalllicblå typ, pisssnygg, ser ut som en mäktig chryssler där framme med silvrig... panel? haha är ingen bilmästare direkt men, jag kan se när en bil är snygg eller inte!
och så kan man öppna bagageluckan med en knapptryckning, ställa in stolen med knappar, det finns en inbyggd gps, det är svart inredning liksom HIGH FASHION STYLE, och ah, finfinfin!!)

som är automatväxlad så det är ju ärligt talat det lättaste man kan göra här på jorden typ
men sedan bytte vi till mammas bmw som är manuell, just för att hehe liskom, det är det man måste lära sig?
iaf, det gick brabrabra både för mig och adam,
och SÅ söt var han när han körde pojken min
se bild! :D



jag typ älskar dej

nu ska jag sova! tooodeloo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0