fucking boring lista

Humör: suris pga tröttma
Planer: väntar på att få sova när adam är klar med håret efter duschen
Lyssna på: nothing
Artist: men
Tv program: christine
Bästa: att sängen snart är vår
Blogg: av mina vänner blir de väl beccas och annars gillar jag faktiskt kissies 
Väder: blandad mix, gott o blandat, risotto
Gjort: kollat på balen med adam osv, tränat, spelat kort
Beroende: ehm, vene
Känsla: TRÖTTT
Sämsta: skolan imorgon som bjuder på prov, pallis
Klädsel: blommig byxdress, jeansjacka (nu har jag dock mjukisbralls och röd hunkmunktröja wah)
Mat: kycklingpaj och sallad och sås och juice och mjölk och digestivekex med ost osv tihihihihtihiihh 
Frisyr: utsläppt
Citat:  "gunilla, är det inte dags för oss att..köpa tidningen? ; )" - adam
Saknad: ingen : )
Vän: alla får jag ju säga : )
Plats: my home
Pryl: mobil
Minne: asså orkar inte, vill sova nu .
Längtan: fredag som är min 18årsdag


bild från nyår som utfyllnad dåda

Kommentarer
Postat av: Ronja

fyller du 18 på fredag? :D KUUUUUL

2010-05-31 @ 12:41:53
URL: http://rronjaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0