förfesten igår och thaisilk idag:)

hehehej
MÄTT I MAGEN är bara förnamnet på vad jag är just nu, och adam, kan jag tänka mig
efter ett besök på thaisilk, mmmmmmmmuuuuuummmmmmmmmmsssssssss

igår blev det förfest hos jonsson, var skitkul!
drack typ ingenting då jag ändå inte skulle ut sen efter eftersom lilla jag inte är 18 ännu (men är det om 22 dagar faktiskt!)
så desto mer plats fanns det för chips dipp ostbollar och sedan ben&jerrry när jag kom till adam ihhihi
vi såg film med okke och chillade typ
najs najs

ikväll blire nog att umgås ett tag hos stavve innan adam o hans killar drar till bistro
då drar jag hem.. heh. åh :/:)

imån däremot ska jag ha praktik på Din Frisör hela dagen, stå ut stå ut stå ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0