dagen som gått, brao!

klippt bror ute i fina vädret
var supermys hihi
han blev så kalasfin också så det var inte klokt! (hehe)
nä men faktiskt, riktigt fin blev du favoritbroder!

sedan började jag, tro det eller ej, med att plugga på körskole-teorin.
nu ska det sättas igång ta mig fan
gick tillomed bra, hade simon som lärare med typ hihi när det var frågor jag fastnade vid alltså. najsnajs
han sa sedan även när han kom tilllbaka ut till mig på altanen efter att ha varit inne i köket nån sekund

"åh jag vet inte vad det är med mig men idag är jag sådär Sofie-aktig-av-mig!"

alltså att han blir umgås-med-sofie-sugen hehe
 
SÖTE :D !


GODNATTISSSS : )
puss på dig adam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0