bra fredag? i think so! : )

haha! det var lagom galet på baronen igår när GoodieBagsen delades ut
typ 234567 tjejer stod i världens klump för att komma först till de 50 påsarna, men JISSES verkligen
det svimmade tjejer, folk började gråta, fötterna blev söndertrampade och någon brud drog i mitt hår?!
efteråt frågade jag en tjej som fått en påse om de va värt de
och liksom näe hahah
den innehöll typ tuggummi, ett äpple, några små plastprover och godis?
men skitsamma, det var en kul fight och ett tappert försök utav mig amanda o becca ; )

något som var mer värt var att jag fick lite fina grejs av mammi :)
t.ex. ett par skor, ett linne, en skjorta & en väska!


aja, ser något mullbull ut men isf får ni acceptera detta

ikväll blire iaf 18 ÅRS FEST för Hanna & Mia ! blir nog kanonkul hihi!
ska även klippa syster och göra en baluppsättning på matilda idag på salongen, najsbajs
pussnu : )

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag ser INGET mullbull, fy skämmis :)

2010-05-28 @ 09:14:38
URL: http://rronjaeriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

äsch da hihi

puss på dig fin!

2010-05-28 @ 09:26:42
URL: http://sofiefagerstrom.blogg.se/
Postat av: Sara

Vart är det linnet på bilden köpt?:)

2010-06-01 @ 22:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0