SVAREN!

Anonym: hur mycket pengar får du i månaden, månadspeng och övrigt av dina föräldrar ?
jadu, svårt att säga. för jag får inte en vanlig "månadspeng" liksom, eller barnbidraget. utan vi har alltid kört så att jag får pengar när jag är i behov hehe.. rätt ofta.

Anonym: Gillar du fortfarande Adam? Isådanafall, varför?
ja jag tycker om adam jättemycket, han är en väldigt nära vän efter denna långa tiden som vi känt varandra. ashärlig och rolig verkligen och jag trivs i hans sällskap. det är väl svaret på (dumma) efterfrågan "isådanafall, varför?"
sen vad jag känner för honom i 'kärleksperspektiv' känner jag inte för att dela med mig utav här.

Anonym: hur kan man vara så snygg?
ehm, asså inte så svårt om man har kunskaperna att sminka sig, duscha, fixa håret, matcha kläder osv haha.
är liksom inte den hetaste när jag är i mitt nyvakna tillstånd, i promise :):)))

Anonym: gillar du någon just nu?
jag säger både ja och nej här.

Anonym: hur ofta tvättar du håret? kan du itne visa några enkla håruppsättningar till vardags?
jag tvättar väl håret tre gånger i veckan kanske. inte bra att göra det för ofta nämligen. pga att man tvättar bort det naturliga fettet från hårbotten och blabla.. pallar inte leka kemilärare men ah.
jo kan jag välleeee, senare : )

tessan: vad använder du för smink? & kan du inte göra ett videoklipp om hur du sminkar dig ? :)
inget fancy.. typ maybellines foundation när jag vill ha mer täckande.
annars har jag en dior mineralfoundation också.
tar sedan puder over, max factor. lägger på ljuuus ögonskugga från h&m, typ skimmerguld/beige.. och lite gult i ögonvrån faktiskt från FACE. och vit kajalpenna för att förstora ögat fniss (och för att jag förkopplar svart kajal med min fjortisperiod i 9an, uw).
vad gör jag mer.. jo just ja, rouge på det sen med med märket isadora, frosty mocha nr 19 tror jag.
och jo, visst! klart jag kan. jag knåpar ihop ett videoklipp dirr.. ; ) haha nej.


filip: ungefär hur många har du haft sex med? och vart är det konstigaste stället du haft sex på? :)
fult med glad min efter frågan hah.. men jag har varit med lagom många satt säga, mer exakt spelar ju INGEN rolllllll för er faktiskt
typ solariet eller vid högskolan kanske

erika:
var du inte tillsammans med en som hette adam förut? är det slut mellan er, varför?
jo, det var jag. och ja, det är slut mellan oss. svårt att säga precis varför men vi är båda lite för envisa tror jag och tänker lite för olika angående vissa saker. samtidigt som vi är för lika i sättet tror jag, så det klaffade lite. sen störde vi väl oss lite på varandra ibland också. fast det gör man ju alltid.
så kan de gåååå..

Anonym:
några frågor
1. hur sminkar du dig?:)
2. tycker du om sex?
3. vill du bli känd?
4. är du rik
?

1. det har jag svarat på upppe : )
2. haha? nej, gör du
3. inget behov sådär. men vore väl ok satt säga
4. ja.. på kärlek! (haha som mamma alltid sa när vi var små..) nej men vi har det bra ställt, ja.


Anonym: hur kommer det sig att du ville bli friösör?:D
alltid velat bli det sen jag var liten så det var typ ett självklart val att välja det som 1a handsval.
nu såhär i efterhand dock så känner jag väl att det hade varit bättre att välja en mer "nyttig" linje för jag känner mig tyå dålig hah, när vi inte har mer än t.ex. matte A, engelska A osv. känns som om man vill ha åtminstone B också ju;D men men, ingen idé att gå omkring och ångra saker!

johanna:
trivs du med ditt liv? vad är det bästa med ditt liv?:)
gullisfråga! och ja, jag trivs med livet! mindre bra stunder har jag ju såklart, men i det stora hela är det goodie :) det bästa är väl min gosfamilj och läget där jag bor, för det är så jävla fint här på sommarn alltså. vattnet och fredriksskans och blabla, nära till stan, gymet hehe :)
och vännerna man har är mycket värda!

Anonym: plattar du ditt hår?
ja jag plattar håret.. dumma sofie.


Anonym: först, din blogg är jätte rolig att läsa! :D
men min fråga är, du verkar träna en del så vad är ditt mål med din träning? alltså jag menar, är det för att få mer muskler, bli smalare, få bättre kondition osv..?
tack du! gladis jag blir ju! : ) alltså jag har väl inget direkt mål så, utan jag tycker det är najs bara att hålla igång och känna mig "tight" istället för "slapp" haha.

fast det hade fan varit kul att springa något lopp någon gång:D
förra året så var jag nämligen ute och sprang helt random bara, när det var något lopp här i kalmar och så trodde folket som hejade på dem tävlande att jag också var med i loppet och då ropade dem "du springer åt fel håll!" och en annan pekade as mycket åt mig att springa åt det andra hållet och en man i en bil öppnade dörren och allt för att säga att jag "sprang fel" , hahah, fan va kul det var då (a)

Anonym: vem har du haft sex med på skolan?
vem har påstått att jag haft sex på skolan?

Anonym: har du någon på g nu? isf vem?;)
oh, blinkis där. njäe, icke sa nicke.

Anonym: hur har du fått så långt och fint hår?
har du ngr bra tips till att få deT?
jag har ätit mat så näring har kommit in i min kropp och fått håret att växa.
mitt tips är alltså mat, motion, sömn, inte slita på det onödigt mycket med överdriven schamponering, föning, blondering osv!

elin: vf är du så kaxig?
jag är fan i mig inte kaxig din jävel där
neeeeeeesk, nä men vadå. jag är snäll :) lite attityd och åsikter är väl inte fel, men kanske uppfattats fel dårå;/

Anonym: hur blir man lika kaxig som du?
medfödd gåva, så föds om på nytt och be till gud att han ger dig kaxighets-generna.. typ.

Anonym: skithäftig blogg, hur gör du den så himla häftig!?
hahah ful

Anonym: Hur blir man så snygg?
man har snygga föräldrar. man lägger ner tid på sig själv och ser inte ut som en såsgåååås.

PUH!!!!!!!!!! klar. Hoppas ni är Nöjda med Svaren DåDaaa


Kommentarer
Postat av: Anonym

DUm eller? "vem påstår att jag haft sex i skolan?" Du gick ju med i gruppen på facebook, ajojo

2010-03-09 @ 18:48:08
Postat av: Anonym

nejnej, är du dum :) ?

2010-03-10 @ 15:32:57
URL: http://sofiefagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0