tisdag! bra dagis

ojski, statisiken sjunker. kan det vara pga min otroliga uppdatering. i think so ye

i söndags var vi i jönköping på elmias frisörmässa!
myucket najs vare :)
speciellt eftersom lars kaggs frisör äger alla andra städer
t.ex. mimmi i 3an som kom 1, linda i min klass som kom 3a, tilda som kom 6a osv, av 30 st !
så liksom, yeeeeeeee
bussresan var dock roligast måste jag säga haha
lekte någon lek där man skulle säga kändisar på utvalda bokstäver från klockan 6 till 9 haha
så fula.. men ack så kul vare!

har en bild atm, som jag tog från tildas blogg. (matildapeterson.blogg.se där det finns flera)
och sen finns det ju på facebook, exempelvis på rebecca nilsson :)

fellish och soffan : ) pusss bästi

idag hade vi även klippmodell i skolan dårå då vi skulle klippa en finish
och jag hade killen samuel häggbring att klippa, han blev kanon fin! fint kortklippt vid öron och nacke osv hah
men han var svår att hitta innan han kom fram till kagg. för pojken var inne på jenny och sprang. sötis.. hehe

nu pluggar jag lite äckel religion, har prov på fredag i buddism och hinduism vilket suger total balle..
men först vill jag ju se "dating in the dark" så ehe.. tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0