måndag!


hej : ) här sitter man i nanis tröja efter att ha kommit hem för kanske 5 min. sen

seg dag i skolan idag, har varit allmänt seg hela dagen faktiskt. suttit och gäspat osv. men dagen var väl över relativt fort iaf, så här i efterhand.
blev en goldwell visning i kalmar salen ikväll vid halv 8, och den var faktiskt rätt intressant!
många tjejer i klassen som var modeller nämligen!
roligare då ju

så efter skolan drog jag och felle hem och åt mat hos mig typ, och chillade i soffan. TRÖTTA
iaf jag fnissssss
sen blev de stan och jag hittade en skjorta och felicia en bh och trosor, för klippta priser ! 10% idag ju heheh wow


köttigt ben typ, blåmärken och skit. AJA


PUSSSEN nu
eller vill ni se nya skjortan och försenad bild på shortsen kanske? och jeansjackan... leggingensen? brb da. kan ta lite foton som kan komma i ett inlägg här över

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0