lite snack

frisördm i skolan idag
var en helt totalt ovärd dag ärligt talat
jag trodde den skulle bli roligare, men näe.
lite kul att se tjejerna från klassen tävla såklart, och titta lite och få inspiration från bruduppsättningarna.
men annars, flopp.

körskolan idag gick det iaf KALAS BRA!
vi körde på ängö första gången idag och jag fick starta i uppförs och nerförsbacke och lite mer grejen.
GODKÄND efter 1a gången tillomed hihiih och meti, min lärare, sa sofiE och inte sofiA till mig en enda gång,
DET är framsteg gott folk
har nämligen hetat sofiA i 16 körlektioner nu.

om ett tag, några timmar typ hehe.. drar jag iaf iväg till nordic och gymmar lite samt tar ett easyline pass på 45min.
blir nog bra efter denna dag full med Ben&jerry glass samt nötter i mängder hehe.
pusssen da



igår klippte jag samuelo häggbringis förresten och grabben blev lika stilig i håret som vanligt, fniss
v.10 har vi förövrigt i skolan Egen Hårvård där man får slinga, färga, klippa varandra osv.
blir kul :)
och v.12 är det en herrmodell, klipp, som sökes. men har hittat min samuel där ju hehe bra att ha det ordnat. känns skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0