kvälllens gång

köpte ju jeansshorts idag förresten, som jag inte visat! men jag gör de sen kanske :) dem är iaf ljusa och har en fin liten blank bricka på fickan typ, från Monki
250 kr , som hittat ju!
men vet inte om jag ska behålla den för, dem är lite högre och jag ser ut som en päronrumpa då.. EHHE :)  men det kan ju faktiskt döljas med en längre tshirt , man måste ju inte ha instoppat liksom tihi
men de är snyggt det med ju.. åh vilket dilemma
aja!
till lördag blire nog att kolla efter en fin vårjacka och en fin väska tsm med mamma min
det behövs!

och söndag blire en frisördag, ska klippa kusin och hennes boyfriend, cashhhh man

nu har jag och mamma iaf pluggat klart på religionen och jag har hela nordiska skiten kvar, men den hoppar jag.
MMMM du hörde rätt ULF! (religionsläraren)

kan "det mesta"..

"näjnäj" inte visa ansiktet i detta skede


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0