fredag, finalllly

tillåt mig skryta en aning.
(tål du inte skryt? titta bort)

igår: 35min. konditon + 45 min. easy line + 15 min. löpning
idag: 30min. löpning (non fucking stop) + latsdrag + snea magdrag + mage + 500 hopp med hopprep + 30 min easyline.

NÖJD MED ANDRA ORD!
fast nu har jag klunkat en jävla massa mjölk så jag sitter och låter "kluck" och "knorr..." osv. det är hela havet stormar där inne i magen med andra ord. störande -_- hör knappt tvn ju, jorå.

vad händer denna fredagen da?
jo becca nilsson kommer senare för lite mys och pys! kanske även emelie också
inget palace för oss damer alltså.. det suger. är ju hollywood tema ikväll typ.. ASSÅ för kul :/ ju.

men men! inte så långt till juni ju :) my birthday


och ännu mindre lång tid till 12 april, mjaow!!! (aiya napa here we come)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0