bra lördag!

idag blev det stan en stund med becca! mycke najs
på donken blev det att vi tog ett varsitt kort på varann, för att memorera stunden
men ack, vad ful jag blev, så nä, visas inte.

sedan hälsade jag på farmor på sjukhuset, hon har opererat höften nämligen.
hennes höftkula var typ helt slutkörd.. :/ dummit
men hon var så pass kry som man kan förvänta sig att vara, iaf
älskar dej farmor!! catarina fagerström

sedan körde jag loss på gymmet, gick lika bra idag! tihi
just efter att man pumpat och spänner sig lite, ser man alltid hård ut
det är ju SYND att det inte är så irl, faktiskt


för att dra hem och slänga i mig food, och nu snart kommer felle till kalmar så hon jag och becca ska leka llite ikväll
får se vad vi hittas på  :) har ett alternativ iaf.. hehe

söta becca på donken kan jag iaf visa tihi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0