1a skoldagen

tja!
1a skoldagen var seg men soft
för vi hade ingen lärare så det blev INTE speciellt mycke gjort.. elelr jo . massa prat?
alltid gutt

fyfan vad kul det var i caféterian btw
kan försöka berätta men blir nog svårt:D
amanda visade en röstfunktion på hennes iphone och ba
"haaah?!" (coolt va??, liksom)
och jag ba "amanda!" och gjorde sådär som utlänningar gör, typ slår sig mot bröstet och gör piece märket hehe
och då flög tildas armar upp och hon gjorde världens mesigaste TJEJFNISS verkligen
HAHA och det var så  grymt roligt så jag trodde jag skulle dö
jag skrattade så tårarna komsi liksom ihihihi
aja :D

random bild för utfyllnad, enjoy !

puss nu är det halv åtta hos mig!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Becca

hahahahahahaha! "HAAAH ;)))"

2010-03-01 @ 20:37:18
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/
Postat av: sofieee

HAHA stört kul ju!

2010-03-01 @ 21:19:16
Postat av: sofieee

HAHA stört kul ju!

2010-03-01 @ 21:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0