underbar helg!

jag är 18 = jag gör vad jag vill nuiew ; )
underbart ju mamma!

helgen har varit bäst på länge!

fredag- praktik där jag färgade syster, klipppte pojkvän och firade sedan mig med braaaaaaa tjejer, kanondag/kväll!!


lördags- var med adam, solade på filt och spelade kort. klippte shan i solen och åkte lite bil hihi tränade ihop och hade sex and the city kväll!
blev även JAGADE påväg hem från gymet av en psykobrud ?! fan vad vi sprang haha!

söndag- solade i parken och åt ben&jerrys samt kollade lite på kaggs bal med amanda tilda anna och becca! kanonbra är dem. samt köpte lite linnen på stan med älskling och drog sedan hem till mig för släktkalas. oj oj oj vad vi åt smörgåstårta, pajer, sallad, TÅRTA! mätt för en månad, om inte två.

helt enkelt, en pissunderbar helg!


Kommentarer
Postat av: annnis

Åhhhh, grattis i efterskott :D hoppas du hade en trevlig utgång och det! :D

2010-06-07 @ 19:22:27
URL: http://annnagrohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0