söndagsbloggning

har bloggtorka (som vanligt TIHI)
men är ändå bloggsugen pga bristen på saker att göra på datorn atm
redan kollat alla 12345678654 bloggar jag läser
och redan kollat igen facebook 23456 gånger
samt kollat igenom bilder man har på datorn som bara ligger o skräpar
så då tänkte jag "ÄH de får bli ett till blogginlägg! folk lär ju verkligen sukta efter det, liksom..heh:/ ?"

min mamma o syster gör de iaf vet jag, trogna läsare, hjärta!

här är bild från midsommar, som jag tänkte jag kunde visa!


grillade och hade det mycket najs hemma hos sofies hus minsann tihi


Kommentarer
Postat av: sara lagercrantz

Ja jag hatar mitt sommarjobb, usch! Men nu har det iaf blivit lite bättre när jag fått byta ställe. Men vad är det för konstiga arbetstider du har? Börjar du vid 8? ;O

2010-06-27 @ 23:12:42
URL: http://saaaaaraas.blogg.se/
Postat av: Sara Lagercrantz

OJ vad seriös och sur jag lät där, måste lägga till några smilys :D:D:D:D. haha

2010-06-27 @ 23:14:17
Postat av: sofief

haha!

jag hatar också mitt. sjukt jävla tråkigt och dåligt med tanke på att man inte vet sina arbetstider och inte hur länge man ska jobba osv osv osv. allt är så satans "svart" typ..

jag börjar 8 ibland ja.. t.ex måndag tisdag onsdag.. bussen går 20 över 7

KUL!!!

2010-06-27 @ 23:28:41
URL: http://sofiefagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0