oh no.. samhällsprov.

wo.. lagom dålig känner jag mig
kan nämligen inte ett piss på samhällen som vi ska ha muntligt prov på idag
skriftligt är typ liiiiite bättre iaf för då kan man typ alltid skriva iaf nånting och är det fel, slipper man iaf se läraren i ögonen när han tycker man är blåst i huvudet
men vid muntligt, då sitter man där öga mot öga med varandra?!
aja.. får hoppas att mina tidigare betyg från prov väger upp min (snart) kassa insats.

efter muntliga skiten ska jag iaf in till stan, vilka som hänger på exakt vet jag inte hihi
ska iaf få träffa min fanny då som har min födelsedagspresent med sig, kul :D hehe

PLUS att jag har min nya sjal (persika färgad typ) som jag fick av soffa och anna på min 18årsdag idag.
inte min stil riktigt att ha sjal så det ska bli spännande idag och se hur jag trivs TIHI men den är mycke finis iaf : )

pussen dåda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0