midsommar!

midsommarafton har hunnit smyga sig på
tiden går fort!

förra midsommaren var jag i köpingsvik och firade med en massa olika tjejer och killar och bodde i tält på pullans sommarstugas trädgård
på dagarna solade vi och drack lite smått för att festa gärnet på kvällarna
PISSkul hade vi
det var även då jag för första gången äntligen fick umgås och pussas tihi men min definitivt favorit adam louli ju!

detta året blir det annorlunda :)
förra året var som sagt skitjävlakul men detta året var jag sugen på att bara mysa och grilla och ha det najs
så det blir faktsikt så!
vi ska grilla hos mig och vill och orkar vi, tar vi bussen till beccas polare malte sedan som hade fest
annars kanske det bär av ner till stan för att sitta på någon uteservering
vi får se vart vinden för oss helt enkelt!

har hunnit handla med mamma nyss eftesom maxi stänger vid 17.00 idag.
blev massa gottit, DOCK har jag så satans jäkla ont i själva magsäcken idag. Den känns helt utspänd och sticker och fan.. :/ pain
men de blir väl bättre så massa midsommarmat ska ner iaf!
nu ska jag koppla in högtalarna ute på altanen och fixa o dona lite :)


haha asså omg, tjejen. men äh, här är naturellla sofieee:D
PUSSSSS!
och glad midsommar på er alla :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0