långt inlägg, men tänkte att de kunde va kul.. he he he

igår kom jag hem från vissefjärda! har varit där en natt med adam
mysigt mysigt och kul må jag säga!
vi övningskörde med hans syrra hehe, adam DA så du kör..
ätit på hans pappas golfrestaurang, kollat hyrfilm "panic room" (dock somnade sömntutan sofie)
gosat med hans katt pelle (k) , varit i emmaboda med hans mor och köpt lite saker till studenter och ah.. haft de naaajs bara!
sket alltså i äckelskolan
bra val!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

idag dock har jag varit i skolan en snabbis för att få reda på mina betyg inom stil&form samt klipp&design
asså jävla lärare..
jag hade skrivit "min modells stil är naturlig/sportig och jag har valt att förstärka den eftersom hon trivs i den" på TVÅ ställen i min rapport
och fittan säger "jag tycker inte du var tydlig nog med vilken stil hon hade och skulle ha"
så jag visade henne på de TVÅ ställena jag skrivit det och hon säger "ja jo.. men ah.. hur eller hur.."

HUR MER TYDLIG KAN JAG VARA?!
så äe, fyfan. jag satt och gav mördarblickar under resten av samtalet.

sedan blev det stan med soffa & tilda och köpte present till alsén och soffa :) som båda fyller 18 nu i veckan! jippie : ) utgång onsdag & fredag

sedan kollade jag på studenterna som sprang ut påstagg och satte mig på Ben&jerry tsm med min fina adam och hans vänner

NU har jag klippt lilla mormor gunvor och hon blev så snygg så, modernklippning!
fick 200 för det också, hihi tack mormor, dock var det inte nödvändigt alltså. hennes egna val!

nu blire att klippa kevin och sedan umgås med morbror Per från Gävle och med mormor från Bräcke i Jämtland.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0