"gör om mig"

justja! idag hade vi "gör om mig" projekt på stil & formen och klipp & designen
jag gjorde om fanny hammarström
kanon snygggggg blev du baby!
vi klippte ca 10 cm från hennes UNDERBARA långa helt jävla perfekta hår, inte ett dugg slitet (vad man såg) och ba helt amazing
men fannys vilja var 10 cm bort och det var därför min lag!


sedan färgade vi även en RödBrun ton på det, men i samma ljushetsläge, alltså.. ja hur ska man säga. Samma mörkhet men en annan ton helt enkelt.
och sminkade en kvällssminkning vilket blev lika snyggt det.
vi använde oss av beige och guld och bruna ögonskuggor och kläderna blev en klar grön jacka med guldknappar och jeans, fan va läcker du var : )

gammal bild



kanondag i somras


lovi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0