what a list!!

Namn: kerstin sofie gunvor katarina fagerström
Längd: 1,68
Skostorlek: 39
Hårfärg: blonda slingor
Önskar du att du bodde någon annastans: njaaa asså, jag tycker kalmar känns behagligt :)

Tänker du på självmord: nejnej
Tycker andra du är attraktiv: hoppas! och tror adam gör det.
Använder du droger: nejnej
Röker du: fest
Vilka shampoon använder du: matrix
Vilka parfymer använder du: paris hilton, beckham och kenzo för det mesta.
Vad är du rädd för: jadu.. kommer inte på något justnu.
Gillar du att tvätta: haha?
Gillar du berg-och dalbana: ja, KUL :D fast fan inte loopar.

KÄNSLOR

Gråter du ofta: inte ofta kanske. men tycker om ändå när jag gör det för det är typ skönt och befriande (a)
Skrattar du ofta: jadå : ) skratta är kul
Hur känner du dig just nu: uppblåst i magen, fan
Hur har du mått den senaste tiden: riktigt fint!
Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar: typ inte. säger allt till mamma. pappa vet väl det mesta med ; ) men klart man har några.
Blir du lätt förälskad: nejnej
Är du kär i kärleken: va, näe? : )
Tror du på ett för alltid: ja : )
Är du förälskad just nu: oh ja, om jag är.
Hur många har du varit tillsammans med denna månad: en?
Har du blivit sårad av kärleken: ja usch
Har du blivit lycklig av kärleken: JA!!



SÅPP nu ska jag och mamma ner till stan och fixa min fucking fittmobil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0