v-fjärda!

home, home home

varit på kalaset i vissefjärda där adam och jag även

-ätit på hans pappas golfrestaurang
-ätit glass
-kört golfbil (KUL :D)
-spelat golf (i suck)
-vaknat mitt inatten av åska, regn, blixtar och ställde oss på balkongen, myyyyz
-gungat hängmatta
-övningskört med adams mammii
-vart vid hallarna, en badplats
-hyrt film som sög, omg hyr inte "kidnappad"
-badat i hans badkar med ljus, ÅH (L)
och mycket mer!

alltså en jättebra helg! (och onyttig. glass, godis, mat non stop! och ingen träning. ojskibojski, nu blir de andra bullar;) )






: )


Kommentarer
Postat av: ricky

ÅH! Jag vill också åka till vissefjärd nu juuuuu

2010-07-19 @ 16:06:11
Postat av: ricky

När åker vi dit?! :D

2010-07-19 @ 16:07:32
Postat av: sofie

haha! på adams birthday, den 7e :D

(han fyller ju egentligen den 6e men han ska firas den 7e pga att han inte är hemma från aiya napa förnst då hehe)

2010-07-19 @ 19:13:48
URL: http://sofiefagerstrom.blogg.se/
Postat av: ricky

FAN VA JAG SKA MED DÅÅÅÅ!!!! :D:D:D:D:DD:D:D

2010-07-19 @ 20:22:11
Postat av: sofie

ja men fan gört, kul ju :D

2010-07-19 @ 20:40:24
URL: http://sofiefagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0