tisdag 27/7

sinnes!
jag drog till körskolan vid 11, körde tills 12.
satte mig med teori från 12.00 till......................gissa................jo...................15.30!!!
det är 3 och en halv timme! kanske inte låter världsligt i andras öron, men när man sitter med en sån tråkig satesak som körteori, så är det VÄRLDSLIGT!
klarade iaf Fas B nu också hehe, långt kommen jag är va(a)?
har iaf C kvar att klara nu.
sen kommer bara
- fas fordon
- fas repetition
- dina osedda frågor
- vägmärken
och
- svåraste tk-frågorna

 
jag ba längtar :)

har även varit chill och gymmat, träningsvärken känns i ass and biceps. but i like
och nu blir det glass och mys med Brudarna med stort Ö, Ölandsbrudarna, Färjestanpeople eller vad ni vill kalla dem.
SOFFA TILDA och ELIN!
hoppas vi alla får se en glutt av niklas Wahlgren som uppträder ikväll :) åh jag bara hoppas hoppas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0