storhandling och varvsholmen

svar: jag hittade shortsen på New yorker lustigt nog eftersom jag alltid ratar den affären :) finns bara skit där, men denna gången fick dem till att ;)

idag vaknade jag av uppblåst mage och enorm smärta i njurarna. Kunde därför inte ligga kvar hos adam där jag inte kunde ligga och bre ut mig som jag kände att jag behövde, så jag la mig i min syrras gamla säng (bor inte hemma längre) och där sov jag vidare till halv 12.
vaknade..öppnade ögonen..kände efter.. och näe, fan -.- njur-smärtan var kvar. helvetes piss! :o

sen blev det maxi med pappa och adam för storhandling!
lilla söta pappa, du har inte handlat många gånger i ditt liv.
det märks <3

aja, nu har jag och adam pumpat massa styrka på nordic.
känns bra.
kunde ju inte köra kondition då jag inte vill riskera att njurarna tar ännu mer stryk.
dem hoppar ju typ upp och ner när man kör kondition, aj aj .

nu blir det middag med familjen plus adam och simons nya tjej, stina :)

pusshej
var o badade på varvsholmen igår, kul :):)



gör alltid den där "huh?" - minen


men kan le också.


robbaaan,


Kommentarer
Postat av: Ronja

varför har du ont i njurarna? :O är inte det farligt?

2010-07-22 @ 19:44:41
URL: http://rronjaeriksson.blogg.se/
Postat av: Ronja

åh, det låter inte kul.. hoppas det blir bättre snart, kryyyyyyyyyyyyyis! :)

2010-07-22 @ 20:35:50
URL: http://rronjaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0