sjukt kul :D

nu ska jag berätta om igår, så sjukt kul var det. HAHA!

adam jag och oskar var hemma hos okke-själv och skulle hoppa på hans studsmatta.
jag såg direkt att okke inte hade något blått plastskydd som man alltid bör ha!
kan ju hända olyckor annars!
detta påpekade jag även
"okke, du har ju inget blått skydd! det kan hända en olycka!:o"
adam svarade "men nej, hoppa upp nu"

jag anade att boyfrienden skulle ge mig efterstuds.. så man flyger, som fan.
men krälade mig sakta upp på studsmattan ändå..
hoppade Ett, Två hopp. och SEN !! sen kom adam med världens gigant-studs och jag fick sån jävla efterstuds att jag bokstavligen FLÖG upp i luften, sprattlade som fan, skrek typ "waaaaaaah" och tänkte för mig själv
"fan, snart landar jag, utanför!"
och då hamnade mitt ena ben mellan fjädringarna, där inget blått skydd fanns, och fastnade där medans min rygg fortsatte att flyga ner mot marken, och sen hängde jag där!
jag försökte ta mig upp men kunde inte, så jag blev hängades medan adam och okke asgarvade och jag typ lipade/skrattade sönder!
adam fick slutligen lyfta loss mig!
och sen hade han väl sisådär skrattanfall i 10 minuter. och jag var i chock! haha närå, det var fan kul.

här är mitt skadade ben, för livet ;)
(hör du det adam.. :/ )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0