dystra söndag

sitter här i min ensamhet denna dystra söndag, ack ack ack.
jag har rätt så mys faktiskt.
kollar på någon film som precis börjat på 3an, Firewall
låter fräääääään

precis smaskat pannkakor med sylt, banan och litesådära
måste ju göra det lite roligare än bara typ.. socker?
dricker även saft, men det är inte spec gott med FunLight asså. smakar konstgjort.
bättre med chokladen jag har här bredvid! :D

pappa o mamma är fortfarande ute, de cyklade för länge sen för att se på kalmar FF så jag börjar bli orolig... hehe nä faktiskt inte. jag vet nämligen om hur dem två fungerar.
cyklar lite dit, cyklar lite hit, tar en öl där, kollar lite på fina hus här och blabla.

ajaaaaa, min dagens outfit är mjukisbralls och min kiss-tshirt, alltså no fun och inte värt att visa fniss!

men imårrrn så kanske ; )

 
hansa city för några dagar sen, måste ju alltid ha NÅN bild att visa känner jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0