anonym, nejnej

nu är det en som kommenterat "jo lägg upp bättre bilder"
och visst, det kan jag väl göra.
men jag blir så sjukt irriterad av att man inte bara kan ta sig den LILLA tiden till att skriva i sitt namn, istället för att det står Anonym.
jag lackar.
: )

förutom detta kan jag skriva och berätta att jag legat på varvsholmen idag. skulle sedan bada för att göra lilla robin och adam glada.
men jäkla adam asså, han lyfte upp mig och hotade med att slänga i mig i vattnet flera gånger, från HÖGA bryggan också!
asså fan, man ju får panik när man hänger där över mörka sverige-vattnet :o nejfyfan!
jag lackade..  ;)

nu sitter jag här efter gymet mätt som en plätt efter mackor, flingor med fil osv osv osv
och väntar på att adam ska komma hit med "snabba cash" som han hyrt!
mums joel, mums : ) dig går det inte att lacka på.



and i miss amanda påtal om denna snygga bilden från hanna o mias 18års fest!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe oupsi. sorry! lollo här :D

2010-07-22 @ 16:00:42
Postat av: sofie

haha! söt. lollo och efternamn ; )

2010-07-22 @ 18:28:29
URL: http://sofiefagerstrom.blogg.se/
Postat av: amanda

miss u!

2010-07-26 @ 08:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0