ÅH frustrerad

WEHEY!
statistik-rekord igår, inte det bästa jag någonsin haft men det bästa på ett tag HEHE

Inception igår sög btw.
dont see it, aint worth it. adam somnade men "jo asså, den var bra, jag var bara så sjukt trött"

nu har adam dragit och börjat sin kos mot gbg, sedan aiya äckel napa..
måste sysselsätta mig.. nuiew.
det blir alltså hyrfilm + ben&jerry med elin och amanda!

imån = tacosmys hos alsén!

vad kan jag sysselsätta mig mer med?
träna?
plugga teori?
gå på stan?
mysa hemma?

NEJ FÖR ALLA DESSA SAKER PÅMINNER MIG OM POJKEN MIN!
träna gör vi tsm, pluggar jag teori så brukar han alltid smsa mig så jag får lite roliga pauser, går på stan gör vi sisådär 75% av 100% tillsammans, myser jag hemma.. finns han alltid bredvid! ÅH

fan. nu längtar jag iaf efter ben&jerryn och att äta mig ännu fetare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0