19/7 måndag

ligger i soffan
trodde denna dagen skulle bli en softardag, och det har det väl varit också iåförsig, men jag har ändå sprungit två ängövarv, varit på ett easyline-pass och gymmat (en kvart dock heh) med lite vikter.
men har ändå lika ont i magen. 
min mage tål inte allt onyttigt strunt jag trycker i mig, varför lär jag mig inteeeeee
kan ju iåförsig vara tuggummina jag tuggat också, för man får ju i sig massa luft då och magen blir uppblåst och det gör ont.
aoojaa..

jag längtar efter mamma och pappa som jag inte sett sedan fredag. det är måndag idag. det är en rätt big deal för mig faktiskt tihi
vill se mammas nya bil också ju! åh
en mercedez cab , röd två sitsig sportbil tydligen
låter jättesnyggt o fint så jag vill se se se nuiew nuiew nuiew!

imorgon blir det nog att dra till köpingsvik för sol o bad tsm med fina tjejer
ska kolla upp busstider bara. tror den går typ 09.15... omg


haha ful bild sen adams och min ettårsdag
jag fick denna tröjan (blandannat!) och skulle testa den med en fashion-pose.
men hade ju mjukisbrallls så dem fick dras ner bara, ser knas ut!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0