trött måndag!

trodde man skulle få sovmorgon till 10 idag men nejnej, minsann inte.
jag hade Fönprov vid 08.15 tydligen-_- eftersom jag gick hem i fredags heheee
men det gick rätt OK ändå. även fast jag typ glömt min design under lovet!

en annan negativ sak var att jag parkerade cykeln vid skolan, gick heeeeeeeeeela långa vägen från caféterian till frisörkorridoren, låste upp skåpet och DÅ kom jag på att FAN jag glömde ju dockhuvud-helvetet i cykelkorgen så fick gå långa vägen tillbaka, hämta huvud-satanet och sedan promenera långa vägen igen.
tjena, blev suris. hade liksom världens tungaste väska bärandes med mig.
med både en fön, en dockställning, träningskläder, necesär osv i.
USCHI iaf!

efter skolan blev de lite pumpa pumpa i gymet med samuelo.
vi gick på easy line tillomed! haha även att han inte var så pepp på det, så fick jag med han minsann ;) ye.

nu har jag ätit mycket god mat mat mat. och pluggar lite färglära och ser tv tv tv , mtv :) good channel.

här får ni en bild där näsan var tvungen att bli en röd boll pga att den såg gigantisk ut. tjaråååååå





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0