torsdag!

började med Vår Egna DamklippningsDesign idag på hantverken!
SJUKT KUL JU ! man har helt fria händer till att klippa sin lilla damdocka hur fan man vill :D
as kul verkligen :) och jag känner att jag kommit igång bra och den verkar bli snyggis, alltså askalas!

fick även VG herrföningen den egna Designen

och VG+ herrklippningen, alltså är jag rätt nöjd :) hihi

dagen har jag ägnat åt färglära-plugg och det verkar gå åt pipsvängen.. så istället har jag druckit två stora koppar mjölkchoklad så nu är jag rätt full i magen och lär behöva besöka toaletten om ett tag.. några gånger heeeh..

i skolan idag btw var det kuuuuwl hehhe ...

det tyckte fellepelle med

HAHA asså SJUKT SÖT! speciellt när du trycker fram hakan sådär så det blir rynkigt och dant <3

sofie felicia
äe men kram nu, jag måste fortsätta pluggis :/
(se på tv, nöta msn, nöts chris brown på spotify, smsa osv )


Kommentarer
Postat av: Anonym

amen abow satt säga, mina dubbelhakor är fina o din tatttto är borta nu.. sry! (mest synd om mig faktiskt)

2010-01-16 @ 15:14:23
Postat av: GELICA <3

mkt fint hår , ojojoj, inte konstigt att du vill bli frisör :) Go for it !!

Tänkte berätta lite om min tävling för dig som vill få lite mer publicitet av din blogg.

VECKANS BLOGG är inte svårt att bli,

anmäl dig på min sida och följ instruktionerna :) Tack för mig , kram

2010-01-20 @ 12:33:12
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/
Postat av: sofie

hihih tackkkkk :)

2010-01-20 @ 21:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0