modehuset

shoppat med morsan och syster idag på modehuset. skulle hitta mig ett par stövlar var det tänkt!
men jag hatar ju stövlar.. är verkligen ingen stöveltjej.
men ah, tvungen nu när ÄCKELSNÖN täckt sverige.
men sedan hittade jag NOG iaf ett par jag någolunda gillar iaf,
och ett par andra kilklackisar :)
och en tröja
och en tröja
och massa armband
ring
örhängen
strumpbyxor.. hehe men de gills ju knappt. sådan extremt tråkig basvara som det är så.


tack mammi <3
just slängt i mig massa najs food också för att senare träna på nordic, behövs behövs.
tja nu!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du hittat den tröjan med saker på axlarna?:) inte för jag har råd men vore kul att veta haha:)

2010-01-28 @ 19:44:50
Postat av: sofie

haha, du har nog råd ska du se.

299:- på cubus

2010-01-28 @ 19:54:51
Postat av: Anonym

ohh vart har du köpt skorna?;)

2010-02-05 @ 17:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0