min dröm :)

justja! imorse när jag vaknade av en stirrande felle nere vid mina fötter HAHA så kom jag iaf ihåg att jag drömt inatt, DET är liksom EN stor grej :D jag minns nämligen aldrig en dröm.
men denna mindes jag.
så nu vill jag berätta om den hehe.. varsågod o läs, om ni vill satt säga hihi

jag var iaf med adam då och vi skulle ta oss till hamnen, på cykel.
gatorna var uppbyggda som dem är i LA så vi var uppe i en stor backe. och det var typ svårt att ta oss ner med cykeln så adam stannade där uppe medans jag gick ner till en affär och........
köpte honom en lila WESC tröja med gultext.. hm. (trodde dem var omoderna, men tydligen TOTALLY IN FASHION)
när jag kom ut så var han iaf borta och jag blev typ tjurig.
men ploff, som alltid i drömmar, så stod han framför mig sen. Fast nu hade adam bytts ut mot en john som går på kagg.. fast jag känner fan inte killen , alls. vi har liksom inte ens snackat tror jag, jag vet bara att hans namn är john, inte alls snygg eller så heller så det är inte någon attrationskänsla här om ni tror så ;)
iaf. så frågade jag vart han vart och han sa typ
"jag drog hem ett tag, men jag kom inte in"
jag ba "nehe varför det?"
"näe jag vene, jag hade inga nycklar. men kom nu"
mhm..... så skulle vi tillbaka och vägen tillbaka var tydligen genom ett sjukhus för plötsligt gick vi med vår cykel genom sjukhuskorridorer.
och sen... ja sen vaknade jag av att jag kände att jag var bevakad. Vilket jag var ju, av felicia! haha


Kommentarer
Postat av: felicia

haha namen gumman da! du ska vara glad att du vaknade så att inte drömmen blev ännu konstigare :) varsågod satt säga!

2010-01-10 @ 13:11:58
Postat av: sofie

true that.. tack satt säga(a)!

2010-01-10 @ 14:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0