liten lista och lite minnen i form utav fotografiiiiier

Är du..

Arrogant: hm, näe :)

Osäker: inte allt för ofta, nu för tiden iaf.

Trött: ye

Intressant: oja

Smart: oja

Barnslig: oja

Liten: njae, 1,68cm......möjligtvis 1,69 ;)

Lätt: är jag lätt? eh. okej.

Skoltrött: oja

Rolig: oja

Pratglad: oja

Frågvis: oja

Organiserad: onej

Hälsosam: med träning, oja! med mat, onej

Blyg: njae. beror på i vilket sällskap jag är.

Attraktiv: känns fel o svara på sådant här själv men, oja. är inte ful kan jag inte påstå.

Lätt uttråkad: oja

Vegetarian: onej, dock fett gott med vegomat.

Besatt: onej

Pålitlig: oja

Filosofisk: onej

Har du..

För många vänner: onej :) kan man inte ha ju hihi

Förföljelsemani: haha neje

Tvångstankar: oja

Färgat håret: oja, eller slingat iaf.

Brutit några ben: onej

Några piercings: ao, öronen, och i tragus och i lille naveln.

Egen dator: oja och älskar det

Gjort bort dig rejält: hehe o..ja?

Bra självförtroende: mjo, eller nja. vene!

Komplex: oja

Kysst någon: men ja

Haft sex:  ja

Tagit nakenbilder: oja

Sagt jag älskar dig till någon idag: onej

Varit kär: oja

Blivit kär i någon på nätet: neje

Dumpat någon: oja

Stulit någonting: oja..åh.

Gjort något olagligt: oja

 Vem..

Saknar du: just nu.. hm. ingen tror jag

Vill du döda: ingen :) eller inget.

Rörde dig sist: fick kram av mina småkusiner som tack för klippningen hah, söta :)

Slog du sist: pappa som försökte få mig att sluta bita på naglarna.

Kramade du senast: kusinerna ju.

Kysste du senast: ojdaaa

Skrev du till sist: jadu, på msn var det anna. på sms var det mattias.

Vill du vara som: shit, svår fråga. finns ju jävla många som utåt verkar perfekt ju.

Sårade dig sist: en vän

Vill du bli galet full med: felle blandannat. galet! haha

Gjorde dig riktigt glad senast: felle

Fick du sms från senast: mattias

Ringde dig senast: hampus.. eller om det var matilda. NÅGON iaf. det rings inte så mycket till mig, det smsas oftast.

Ska du gifta dig med: får framtiden avgöra

Får dig att skratta: allra mest är nog faktiskt felle. men sen är tilda fett rolig och rätt lik mig i humorn..hm vem mer. sundberg kanskeeeee och hilda är ju skoj. och fanny.. ASSÅ oj många :)


sakna btw fannny och det jävla härliga sommarlovet!!!!!!


tillan o sofie en häääääärlig sommareftermiddag

kattrumpan

midsommmar i köpingsvik, sofie o bella ju :)

hilda o jag

rixfm, spelade cool.. :/

påväg till någon fest, tror minsann det kan ha vart till en lindsdalsfest hihi

nu får de vara bra med minnen för ikväll :) pussen


Kommentarer
Postat av: hilda

du är nog den enda som tkr jag är skoj!! heheheheheh :D

2010-01-12 @ 21:04:51
URL: http://cangemark.blogg.se/
Postat av: sofie

haha men neeeeeeeeeeeeee , många / alla :)

2010-01-12 @ 21:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0