hej annelie

Hej Annelie!
Jag blev glad när jag hörde av min pappa Lars Fagerström på Skyltreklam att ni sökte sommarvikarie. Jag heter Sofie Fagerström och fyller 18år nu till sommaren, den 4e juni och går 2a året på Lars Kaggs hantverksprogram, Frisör.
Mina tidigare sommarjobb har varit som telefonist / kontorist på Matgrossisten samtsom lokalvårdare på Hotell Brofästet i Kalmar........
OCH SÅ VIDARE! för nu äre sommarjobbs letande som gäller fan.
ska bli rich till sommarn.
fatta förresten stört kul det vore om man fick jobb tsm med en polare, och bara gå omkring och låtsasjobba hela dagarna medans man egentligen flamsar runt? bud alltså.. äru på felle? you, me and **** *****
(ja för jag kan ju inte skriva ut namnet på företaget ännu, då kanske någon busig läsare försöker haffa åt sig det, big nono)

frullen satt förresten för fint idag i lilla magen, men nu ska jag förmiddagsvila heheheee för att sedan träna med mor min på nordic. blir najs. och fortsätta smsa om dagens big händelse. haha på den alltså.
imorgon, måndag! får se vad jag kommer med för rolig info dåååå... -_-
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0