FREDAG = skönt

aboooow, fredag idag. Det sitter fiiiint
har hunnit med lite klippklipp i skolisen, fan vilken läcker docka jag HADE
för vet ni?
jag glömde att jag itne höll i effileringssaxen (uttunnar håret) utan jag höll i den vanliga saxen
och TJOFFade av världens tuss bak i nacken :|
blev satans sur men monica, läraren sa "var glad att det inte var på en riktig kund!"
och ah, true. cp glad för det hehee

sen tränisade jag o felle efter skolan, trots min hälsporre..aj asså
sen klippte man lille oskar arvids son och adam tog sig friheten att klippa sig själv, hah gulle
och nu da? ja jag ska nog nanis. för är fett trött
så godnatt :)


idag mös jag och fellepelle med pålen i cafeterian btw, vi kunde fan inte motstå ju :S

Kommentarer
Postat av: felicia

do you like that? mjaow, (snuskiga som vanligt hehe he)

2010-01-16 @ 15:15:58
Postat av: sofie

hahaha LICEE! (ris)

2010-01-16 @ 19:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0