ARG SÅ IN I!

FY JÄVLA FAN, vad arg jag var idag eller
nyss med andra ord!!
när jag tvingades cykla i äckelfittsnön hem från nordic till lindö, ÅH!
jag kämpade o kämpade men gick inge bra utan slirade omkring som en cp så tillslut fick jag rycket och började cykla på bilvägen och tänkte
"biljävlarna får fan vänta eller köra på mig!!"
men dem var snälla o vejjade lite bara.. bäst för dem det.
men sen fortsatte helvetet när jag tvingades svänga in vid fredriksskans. ARG blev jag då verkligen, jag typ slirade in i en jävla bil som det satt en kvinna i och hon gav mig en sån blick så jag bara tappade förnuftet och skrek
"FITTA!" klev av cykeln, började skaka av frustration och så.. wopsi. kom tårarna, jag lipade liksom för att jag var så ARG!`
stört.
sen hade jag ju inga stövlar heller utan mina fucking fredperry låga skor så snöhelvetet kom ju inte som fan i skorna.
när jag sedan VÄL kom hem och öppnade dörren SLÄNGDE jag bokstavligen av mig skorna och hörde en glad mamma ropa " hallåååååå! :D"
tyvärr alltså, men jag var tvungen att svara
"PRATA INTE MED MIG!"
sen gick jag raka vägen upp, slängde av mig kläder, duschade och tröståt som ett as.
nu ser jag tv också och känner väl att jag börjat lugna ner mig en aning iallfall.. men helvete, sate, vad arg jag var.

AJA, kan bjuda på lite läckerbilder på mig och felle idag då för att kompensera mitt arga inlägg här ovan..


bestiii
och så på samhällen då vi satt längst ner och lökade, som dem lökar vi är.
under james bond filmen som jag fan inte förstår varför vi ska kolla på ens. "die another day" heter den iaf, TROR JAG.

men felicia lökade ändå mest.

ser ut som  att du ska föda ju hahah <3

Kommentarer
Postat av: felicia

ÅH!!! du väljer alltid dom bilderna när du själv är skitsnygg o jag ser ut som en pundis HAHAHA! mitt barn har förresten kommit nu, det blev en liten ikea :) (betoning)

2010-01-27 @ 21:03:43
Postat av: sofie

DUM ELLER? vad är det snygga med mig på dennna ? haha men ska snart lägga ut en som är fett UGLY på mig.. lovar:)

hahahha ikea ja.. ikEaa , IkeAA

2010-01-27 @ 22:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0